Mobalpa onthult nieuwste keukentrends op Batibouw 2020

De Franse fabrikant van keukens, badkamers en opbergoplossingen Mobalpa stelt op zijn Batibouw-stand zijn nieuwste keukencollecties en -trends voor.

Mobalpa innoveert

Mobalpa maakt er een punt van om elk jaar opnieuw te innoveren met nog sterker uitgekiende meubels en verbeterde opbergoplossingen, om zo steeds een stapje voor te zijn op wat de klant vraagt. Deze Franse specialist in wooninrichting op maat ontwerpt unieke en gepersonaliseerde leefruimtes zodat iedereen zich perfect thuis voelt in zijn woonkamer, badkamer of keuken. Het is voor deze laatste ruimte in het huis dat Mobalpa nu zijn nieuwe modellen voorstelt, waarbij ergonomie, comfort en design de kernwoorden zijn.

Vier nieuwe keukensferen

Esthetiek - Essentie - Herbronning - Natuur, ​ deze vier nieuwe lichtovergoten sferen lopen uiterst luchtig en vloeiend door in de woonkamer of naar buiten toe. Men vindt er makkelijk z’n weg, en dat zonder toegevingen op functionaliteit! ​ Er werd gekozen voor grote opbergvolumes en een uitgesproken grafische identiteit. Ronduit trendy collecties die een veelvoud aan nieuwe inrichtingsmogelijkheden naar de keuken brengen, voor een zachte, warme en levendige sfeer. ​ ​ 

Sfeer ESTHETIEK 

De gedempte kleuren van de sfeer Esthetiek geven het geheel een zuiver en elegant karakter. De discrete lijnen van de opstelling doen de muur met ruime kolomkasten en het centrale kook- en afwaseiland mooi uitkomen. De afwashoek is ingenieus verborgen achter een scheidingswand die tegelijk zorgt voor een knusse eethoek met potenstel in grafisch metaal. De sfeer Esthetiek heeft een absoluut modern karakter, met een uitgesproken design, cacaobruine tinten en bronskleurige toetsen die de statige en subtiel stoere sfeer alleen maar versterken.

Sfeer ESSENTIE (stand 311 - Mobalpa - Paleis 11 op Batibouw)

De geheel andere stijl van de sfeer Essentie springt eruit door de volledig witte look met messing en roze accenten. Het tijdloze wit houdt het licht vast en vergroot de ruimte visueel, wat de volledige kamer ten goede komt. De rustgevende en warme sfeer Essentie is voorzien van een op maat gemaakte inrichting van vloer tot plafond die doorgetrokken wordt in de woonkamer, waar achter discrete vouw-schuiffronten een bureauruimte schuilt. De combinatie van mat en glanzend wit voor de afwerking geeft deze open ruimte een uitgesproken moderne en gezellige uitstraling.

Sfeer HERBRONNING

In deze sfeer met minerale accenten vervagen de grenzen tussen binnen en buiten. De keuken geeft niet uit op de woonkamer, maar op het terras. Zo legt deze sfeer de nadruk op authenticiteit en een terugkeer naar de natuur, wat uitnodigt tot gezellig buiten ontbijten of even de moestuin in lopen. De hele kamer baadt in natuurlijk licht, wat de legplanken, de houten fronten, de minerale look en de metalen nissen in de kijker zet. Een combinatie die een bijzonder gastvrije en bemoedigende sfeer creëert.

Sfeer NATUUR (stand 311 - Mobalpa - Paleis 11 op Batibouw)

De naam geeft het al meteen weg: de sfeer Natuur legt de nadruk op hout, steen en metaal. Deze keuken heeft geen bovenkasten en valt dan ook op door haar erg sobere en luchtige lineaire opstelling. Er is veel ruimte om te bewegen en het geheel nodigt uit tot gezellig samenzijn. De fronten in gebleekt naturel eikenhout geven de keuken een authentieke Scandinavische look die perfect past bij het donkere stenen werkblad, dat mooi contrasteert met de rustiek aandoende stenen muur van deze gerenoveerde woning.

Mobalpa - Paleis 11 - stand 311

 

Share

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Mobalpa

MOBALPA is een belangrijke Europese speler in de productie en distributie van keukens, badkamers en interieurinrichtingen op maat.

Het merk behoort tot de Fournier-groep, die in 1907 in het hart van de Alpen werd opgericht in het familieatelier van Eugène Fournier.

Na 25 jaar ervaring in de productie van houten meubelen, specialiseerde hij zich in de keukenbranche. En in 1948 lanceerde hij het merk Mobalpa.

Later vervolledigt Mobalpa zijn aanbod met de badkameractiviteit. Vervolgens heeft Mobalpa zich halverwege de jaren negentig gefocust op maatwerk, waardoor Mobalpa in alle kamers van het huis aan de slag kan: een sterke focus op totaalinrichting.

Voortaan biedt Mobalpa gepersonaliseerde inrichtingen aan, voor een uniek interieur.

Mobalpa werd in 1980 op de Belgische markt gelanceerd en geniet nu een internationale reputatie.

Het steunt op een solide netwerk van 310 winkels en heeft wereldwijd meer dan een miljoen tevreden klanten.

Neem contact op met

www.mobalpa.be